Faqs

  • Winkeliers kunnen hier het gehele assortiment bekijken en bestellen, nadat men middels de inschrijving een inlog heeft ontvangen.
    (Houdt alstublieft rekening met minimale orderwaarde € 200,- exclusief BTW)
  • Hoe vindt de betaling van mijn bestelling plaats?
    De betaling gaat via automatisch incasso waarvoor je 1% betalingskorting krijgt.
    Deze incasso vindt plaats minimaal 5 dagen na factuurdatum.
  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
    De goederen worden franco aangeleverd binnen 1 week na ontvangst van de betaling/bestelling, op het opgegeven bezorgadres door een pakketdienst. Er komen dus verder geen leveringskosten bij.
  • Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
    De actuele status van je bestelling kun je direct volgen op je order-pagina.
    Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelde producten en een link naar je order. Bij eventuele vragen kun je contact opnemen met de Klantenservice
  • Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, kan dat?
    Als je een bestelling wilt wijzigen, neem je contact op met klantenservice. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden.
  • Zijn de prijzen op de webshop exclusief BTW?
    Ja, alle prijzen op onze webshop zijn exclusief BTW. tenzij expliciet anders vermeld.
  • Garantiebepalingen
    Voor garantiebepalingen en klachten gelieve contact op te nemen met de Klantenservice.

0
    0
    Winkelmandje
    uw mandje is nog leeg...terug naar de winkel
    Erven Trading International BV.
    We gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring op onze website te bieden. Door deze site te blijven gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.
    Accepteren
    Afwijzen
    Privacybeleid