- Winkeliers kunnen hier het gehele assortiment bekijken en bestellen, nadat men middels de inschrijving een inlog heeft ontvangen.
(Houdt alstublieft rekening met minimale orderwaarde € 200,- exclusief BTW) - Hoe vindt de betaling van mijn bestelling plaats?
De betaling gaat via automatisch incasso waarvoor je 1% betalingskorting krijgt.
Deze incasso vindt plaats minimaal 5 dagen na factuurdatum. - Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De goederen worden franco aangeleverd binnen 1 week na ontvangst van de betaling/bestelling, op het opgegeven bezorgadres door een pakketdienst. Er komen dus verder geen leveringskosten bij. - Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
De actuele status van je bestelling kun je direct volgen op je order-pagina.
Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin vind je een overzicht van je bestelde producten en een link naar je order. Bij eventuele vragen kun je contact opnemen met de Klantenservice - Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen, kan dat?
Als je een bestelling wilt wijzigen, neem je contact op met klantenservice. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden. - Zijn de prijzen op de webshop exclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze webshop zijn exclusief BTW. tenzij expliciet anders vermeld. -
Garantiebepalingen
Voor garantiebepalingen en klachten gelieve contact op te nemen met de Klantenservice.